אישום נגד תושב אל ערוב שפרסם דברי הסתה לטרור

בנצי לייזרוביץ No Comments on אישום נגד תושב אל ערוב שפרסם דברי הסתה לטרור

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מוחמד גנאזרה, תושב אל ערוב כבן 22 שפרסם דברי הסתה לטרור ברשתות החברתיות באופן סדרתי

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד מוחמד גנאזרה, תושב אל ערוב כבן 22, המייחס לו מספר עבירות על חוק המאבק בטרור, וזאת לאחר שפרסם ברשתות החברתיות שניהל פרסומים ובהם דברי הסתה לטרור וגילוי תמיכה והזדהות עם ארגון טרור. כתב האישום הוגש באישור היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב- מיארה, כנדרש בחוק.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי- נבו, הנאשם החזיק פרופילים ברשתות החברתיות השונות. תחת שמו כתב הנאשם בערבית "שהיד שמחכה לתורו" ולידו דגל הרשות הפלסטינית וסמל ניצחון. כמו כן, כתב הנאשם בערבית בכותרת הדף שניהל "בכל לילה בשמי פלסטין, המלאכים מדברים בקול חלש מכיוון שיש שם שהידים אשר מנסים לישון בגן עדן". הנאשם פרסם במספר הזדמנויות, דברי שבח אהדה או עידוד למעשי טרור, תמיכה בהם או הזדהות עימם ועם מבצעיהם, כמו גם גילויי הזדהות עם ארגוני טרור.

התכנים האמורים זכו לחשיפה, והיוו במה גם לאחרים להביע תמיכתם. כך למשל, בחודש פברואר האחרון המחבל עבד אלפאתח חסין אברהים חר'וש אבו ח'אלד ביצע פיגוע טרור ורצח את הלל ויגל יניב ז"ל בעת שנסעו במכוניתם באזור חווארה. מספר שעות לאחר הפיגוע, פרסם הנאשם תמונה המתעדת את גופות הנרצחים ברכב מיד לאחר הפיגוע, על התמונה נכתב: "תעדכן שיש פעילות בחווארה". בנוסף, הנאשם פרסם ציור של דמותו של עודי תמימי, שביצע פיגוע ירי במחסום שועפאט במהלכו נרצחה החיילת נועה לזר ז"ל, כשלצידו אדם המניף את דגל הרשות הפלשתינית כאשר לצד התמונה כתב הנאשם: "בוקר המבושם בדם השהיד שלנו בן מחנה הפליטים שלנו העומד איתן שועפאט, אלפי רחמים עליך יא אישיות מרהיבה", והוסיף סימלון של לב שבור ותנועת "וי" ניצחון.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.



0 תגובות